Kpss’ye kadar (4ay) tuşlu telfon kullanmak istiyorum, cok zorlanır mıyım banka hesabı ego uygulaması filan?

Zaten hep sevmişimdir kapaklı tuşlu telleri. Şimdi kullanmak istiyorum. Alışmaktan yana problem yok da sizce zorluk yaşar mıyım günlük uygulamalar bakımından?
Bir de Ankara 'da doğru düzgün, sorun çıkmayacak bi tel nerden alınır?

Kpss’ye kadar (4ay) tuşlu telfon kullanmak istiyorum, cok zorlanır mıyım banka hesabı ego uygulaması filan?
Cevapla