Yilbasinda Yeni telefon, hat ve banka hesabı açacağım, her gün 300 ₺ geliyor, cebimde evde şimdilik nakit biriktirsem mantıklı mi?

Yilbasinda Yeni telefon, hat ve banka hesabı açacağım, her gün 300 ₺ geliyor, cebimde evde şimdilik nakit biriktirsem mantıklı mi?
Cevapla