Bazıları mesajda yardırıyor, aramada tik yok. Sizde durum ne?

Bazıları mesajda yardırıyor, aramada tik yok. Sizde durum ne?

Mesajlaşırken daha rahat ederim çünkü düşünüp toparlayarak yazma şansım oluyor. Arama anında bazen aklıma gelmeyen şeyleri sonradan söylemek isterken konu çoktan değişmiş oluyor. Ama karşımdaki iyi bir dinleyiciyse ve muhabbet akıyorsa o zaman arama da keyiflidir. Yine de çoğunlukla mesajlaşmayı tercih ederim çünkü yetişkin hayatında herkesin aynı anda telefona bakması mümkün olmuyor. Kısacası mesajda daha çok konuşuyorum ama aramada daha yoğun ve içten konuşuyorum.
Cevap
5Cevap
mesaj.
İkisinde de baya iyimdir sevdiğim insanlarca mesajlaşırım sonra hızımı alamam bir arar saatlerce konuşurum severim hertürlü ama her insanla degil
Mesajlaşma ve arama oluyor ise aynı ölçüde bu çok güzel
Mesaj insanı değilim maalesef. Aramada da saatlerce konuşabilirim.
Uzun süreli
Genel olarak konuşmayı pek sevmem çok sevdiğim biri olucak ki konuşmalara doyamayalım
Bazıları ile doyulmaz hakikaten
Öyle 🙂
İkisinde de konuşmam vaktim yok hatta yüzyüze bile kısa keserlerse memnun olurum
Kısa olması kötü bence
Mesaj sesli konuşma sarmıyor
Neden
Her ikisinde'de
En çok
Konuşma becerisi konuşmada ki yüzeysellikten uzak olmak kendine güven bir çok faktör var genelde herkse klavye kahramanı... bence...
mesaj yazarken yoruluyorum sıkılıyorum…
Üşengeç modun falan mı var
Ortak yönümün olduğu insanlardansın desene
Aramak bende
Tercih meselesi
Arama da
Sesli ifade de yanlış anlaşılma daha düşük
ikisinde de
Birini seçsen
telefon rahat bi 5 6 saat kesintisiz konuşurum
Mesajlaşmak sıkıyor
Evet, tekrar ediyor kendini bazen
Mesaj ya konuşamda bazen bi kaal geliyor bana
Ne geliyor ne geliyor
Kararsızlık durumu
Arama da 😅
Her ikisinde iyi olan da var ama bazıları aramada ötüyor bildiğin
Mesaj esnasında
ikisini de sevmem
Mesajlasma genelde
Arama da
Daha net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?