Arkadaşlar 90 K bütçe ile iPhone 17 512 GB versiyonunu almayı düşünüyorum ancak renk seçenekleri pek de iç açıcı gelmedi hangi renk alacağıma karar veremedim beyaz olan iP11 gibi duruyor yeşil ve mavi olan bayan işi duruyor geriye siyah kalıyor o da boğucu gibi siz olsanız hangi rengini alırdınız kararsız kaldım arkadaşlar?
90K bütçeyle iPhone 17 512 GB alınır mı, siz olsanız hangi rengi tercih ederdiniz?
Kanka iPhone 17 performans ve uzun ömür olarak yıllarca götürür, 512 GB da baya rahat ettirir depolamada 📱✨
Dostum renk işinde bence “bayan işi” diye düşünmeyi bırak, renklerin cinsiyeti yok. Günün sonunda elinde taşıyacağın şey bu. Mavi olan canlı ve ferah duruyor, yeşil çok soft ve modern, beyaz sade ve şık, siyah da klasik ve karanlık tema sevene çok yakışıyor.
Kardeşim ben olsam mavi alırdım, hem fotoğraflarda hem masada baya cool duruyor 😎
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka iPhone 17 performans ve uzun ömür olarak yıllarca götürür, 512 GB da baya rahat ettirir depolamada 📱✨
Dostum renk işinde bence “bayan işi” diye düşünmeyi bırak, renklerin cinsiyeti yok. Günün sonunda elinde taşıyacağın şey bu. Mavi olan canlı ve ferah duruyor, yeşil çok soft ve modern, beyaz sade ve şık, siyah da klasik ve karanlık tema sevene çok yakışıyor.
Kardeşim ben olsam mavi alırdım, hem fotoğraflarda hem masada baya cool duruyor 😎