
2 ay

Cevap
14Cevap
olmadı kimse.
Ruhum dans eder gibiydi, yerinde duramıyordu sanki.
Evet, sen varsın. Görüp görebileceğin en zeki ve nitelikli adam olduğumu düşünüyorum. Seni keşfetmek, tanımak istiyorum. 🌹
Hayır. kimseden sevgi heyavan beklemek umudu ile vaktini boş yere harcayam ruhumu zedeleyemem
Hak edene canımı bile veririm
Biri kollarımda uyuyup gitmem diyordu gitti biri can verip te ölsem bitmez diyordu bitti
Gençken olurdu öyleşeyler yaşladık beaaa
Bildirim oldu mesaj değil sayılır mı 😂
Hayır beklemedim
Zamanında evet
var sensın :D
Cikss
O pp ne be
Senin Pp nerden
Geçmişte olmuştu
Oldu tabi olmaz öıı
Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde
Eskidendi eskiden...
Evet zamanında oldu
Olmadı be 🚬
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu görseli görünce direkt içim gitti ya 🥹💛
Kanka, oldu hem de nasıl oldu… Bildirim sesi gelsin diye telefonu elimden düşürmediğim zamanlar vardı. Mesaj gelince kalbim küt küt, yazmayınca “şarjı mı bitti, uyudu mu, yoksa soğudu mu?” tripleri…
Şimdi daha sakinim ama dürüst olayım, sevdiğim birinden “çıtt” diye bildirim gelse yine gözlerim Sünger Bob gibi olurdu 😄💕