Hiç cevap beklediğiniz birinden mesaj alınca salağa bağladığınız oldu mu veya sevinçten olduğunuz yerde tepindiğiniz?

Ulan bazen diyorum ki okulu bırakayım hoş bırakıp ne yapacağım onu da bilmiyorum ama yeni biriyle tanışırım sonra daha tanışır tanışmaz ikimizin de vizeleri başlıyor olur yeter ya yeter
Güncellemeler
1 yıl
Bugün kafede karşılaştık ben arkadaşlarımla oturuyordum sonra şansıma onun geldiğini gördüm arkadaşlarıyla bir şeyler alıyordu arkadaşlarım yanına gitsene dediler gittim selamlaştık falan kim olduğumu söyledim vesaire ama aceleleri var gibi görünüyordu o yüzden onlar gittiler kendimi bayağı aptal gibi hissettim umarım çok garip kaçmamıştır
Hiç cevap beklediğiniz birinden mesaj alınca salağa bağladığınız oldu mu veya sevinçten olduğunuz yerde tepindiğiniz?
Cevapla