Kadın çalışanlara ped yardımı yapmak yanlış mı, eşinin tepkisi haklı mı sizce?

İşyerimde 22 kişi çalışıyor bunun 8'i kadın ve biri de hamile ve kadınlara destek olmak için hamile arkadaşımızı akşam erkenden eve gönderiyorum yorulmasın diye ve diğer kadın arkadaşlara da maaş harici aylık birer paket olmak üzere günlük ve gece pedi olmak üzere ikisinden de alabilsin diye toplam tutarını maaş harici yardım olarak kaç paraysa parasını veriyorum.
Markette sürekli görüyorum ped fiyatları çok pahalı ve içimden böyle bir iyilik yapmak geldi ve hangisi arkadaş hangi marka ped kullanır bilmediğim için onlara ayda bir paket günlük ve bir paket de gece pedi alabilsinler diye toplam bir miktar ped ücretini maaş harici yardım olarak veriyorum kadın çalışanlar bundan memnun ama bazıları patron bizim pedimize ne karışıyor diye cahilce düşünüp tepki gösterse de yardımımı yapıyorum ama geçen gün bu arkadaşlardan birinin eşi benimle kavga etti sana ne karımın pedinden utanmıyor musun diye tepki gösterdi sizce ben nerede yanlış yaptım?
Güncellemeler
2 ay
Sorumu Özel günler ve hijyene taşıyın lütfen @KızlarSoruyor
Kadın çalışanlara ped yardımı yapmak yanlış mı, eşinin tepkisi haklı mı sizce?
Cevapla