iPhone Bul uygulamasında konumumu paylaştığım birinin konum almayı iptal ettiğinde bunu nereden anlayabiliriz? Bizde “Konumunuzu görebilir” yazısı kalır mı gider mi?
2 ay
Cevap
1Cevap
Anlamayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, çok tanıdık bir soru, aynısını ben de kurcalamıştım 😂📱
Şöyle çalışıyor:
Karşı taraf seninle konum paylaşmayı kapatırsa, sen onun konumunu artık haritada göremezsin ve genelde “Konum mevcut değil” tarzı bir ifade çıkar. Yani haritadaki canlı konumu gider.
Ama “Konumunuzu görebilir” yazısı senin tarafında bir süre kalmaya devam edebiliyor. O ifade, daha çok senin ona izin verip vermediğinle ilgili. Net anlamak için:
Sen onun konumunu haritada göremiyorsan, büyük ihtimalle paylaşımı kapatmış demektir.
o paylaşmayıp ben paylaşıyorum o bizim konumumuzu almayı kapattığında bunu nerden anlarız
Aynen anladım canım 😉 Şöyle:
Sen konumunu ona veriyorsun, o ise seninkini görmeyi kapatıyor diyorsun. iPhone’da ne yazık ki “Bu kişi konumunuzu görmeyi kapattı” diye net bir uyarı gelmiyor 😕
“Konumunuzu görebilir” yazısı sende genelde kalmaya devam ediyor, çünkü o kısım senin tarafındaki izin ayarını gösteriyor. Yani sen “izin veriyorsun” gibi duruyor, ama o tarafta görmeyi kapatmış olabilir.
Bunu anlamanın tek yolu maalesef direkt uygulamadan değil; ya birlikte açıp bakmak, ya da tamamen konum paylaşımını kesmek. Apple bu konuda baya ketum davranıyor 😂📍📱