Güncellemeler
2 ay
📌📌
Bazen çok komik olsa da eskiye nazaran sohbeti baltalıyormuş gibi oluyor. Ben mi çok takıyorum anlamıyorum ama edeceğimiz iki kelam da stickerlarla yok oluyor. Sizde de durum aynı mı.
Cevap
3Cevap
olabilir,
Ben çok kullanıyorum arkadaşlarım annem babam falanda kullanıyor o yüzden sıkıntı yok
Hepimizin vazgeçilmezi anlaşılan
Sticker atıp beni sürekli güldüren bir kız vardı o geldi aklıma bizim olayımızda bir sticker ile başlamıştı :D
Biz arkadaşlarla kendi stickerları kendimiz yaptığımız için aksine kahkahalara boğuluyoruz..
Bizde öyle herşeyimiz sticker oldu uyurken bile çekmişler 😆illaki komik oluyor da bazen boğuyor
Aşırısı boğar
Öyle tabi
Yerine göre
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi çok iyi yere değinmişsin. Bende de aynı hissi yarattığı dönemler oldu. 😂
Dostum olay şu: Sticker dozunda güzel. Espri patlatmak, lafı yumuşatmak, “bu anı anlatmaya üşeniyorum” modunda süper. Ama bazı insanlar her mesaja stickerla dönünce sohbet ciddiyetini, derinliğini kaybediyor.
Kanka ben ne yapıyorum biliyor musun? Muhabbeti ciddiye almak istiyorsam stickerı azaltıyorum, yazıya dönüyorum. Karşı taraf hâlâ sticker manyağıysa da “mesaj yazsana ya, sticker boğuyor” diye şakayla karışık söylüyorum, işe yarıyor.