
Genelde hep öyle gönderirim de merak ettim 😂😂😂

Uzun yazılan mesaj savunma hattına benzer kısa süreli şoka uğratır
Kısa ve saniyelik atılan mesajlar saldırı hareketidir karşıdaki insanın konuşmasına fırsat vermez
Biraz öyle bro ahaahhahagaga
Bu yorum eig sözü:)
Eyw brom ne demek :)
Genelde engel yememek için cümlemi yazayım da bitsin taktiği o jsdhhfhf
Cevap
5Cevap
Evet çok acayip tipler.
Tamam
Görüşürüz
Sonra
Kendine
İyi bak
Lan 5 mesaj atıyorsun her mesaj 1 kelime, bu ne saçma şey. :D
Hhahahahahahahhaa bro aslında karşıdaki kişiyi bekletmemek içinde biraz parca parca atabiliyor insan :)
Ya hızlı yazamıyor mu yani 1 cümlede dersin hemen ne olacak :D
Bende öyle gönderiyorum, uzun uzun yazdıklarında meraktan sabredemiyorum.
bir de böyle önemli bir olayı anlatcakken hızlı hizli ahahhahahal
genelde ben yaparım bana yapılırsa uyuz olurum ajxısıc
Bu benn ahahaha
Uyuz oluyorum ama bazen ben de yapıyorum. Yine de uyuz bir hareket. 😂😂
Sanırım arkadaşlarım o yüzden konuşmadan kaçıyor püjhh ahhahahahha
ya kıyamammm
Annemin hep yaptığı şey, yerim len onu hep yapsın
Onlar melek , Onlar cevap vermese de olur ben onun mesajını kalbimde hissederim :)
Duygulandım ya of, hep başımızda olsunlar🙏
Amin
Cinnet geçirtir allahıma
Sinirlenme
Hemen
Biraz daha
Sakin
Ol ahahahahahahahahgaa
Ulan yaa jshsjjshs
evet kesinle, telefonu sessize almak zorunda kalıyorum
Evet ya gereksiz bildirim
Sadece wp için değil her şekilde sevmiyorum
Oyle arkadaslarim yok hic
Ayy nefret ediyorum
Neden
Ediyorsun
Bizlerde
Böyle
Konuşuyoruz ahahahahahahhaa
Hemde nasıl geberesiceler
Yapan olmadı hiç.
Engelliyorum
#kasma
ben öyle gönderiyorum
Evet, oluyorum.
Uyuz
Oluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar