Lenovo bilgisayar çok sık bozuluyorsa sıfırını alıp satmak mı mantıklı, yoksa iade parasını almak mı?

Geçen yıl aldık iki kere bozuldu şimdi sıfırını verecekler ama gene bozulacak herkes kötü model diyor onun yerine parasını veriyorlar ama geçen yılki fiyatı veriyorlar o fiyata şu an bilgisayar almak zor üstüne 10 bin koymak lazım sizce sıfırını alıp satsak mı yoksa paramızı mı alsak

Lenovo bilgisayar çok sık bozuluyorsa sıfırını alıp satmak mı mantıklı, yoksa iade parasını almak mı?
Cevapla