Bazıları telefonda konuşurken daha iyi ifade eder kendisini, bazıları ise mesajlaşarak. Siz hangi taraftasınız ve neden?

Bazıları telefonda konuşurken daha iyi ifade eder kendisini, bazıları ise mesajlaşarak. Siz hangi taraftasınız ve neden?

Telefonla konuşmak daha samimi hissettirir bence, anlık duygu aktarımı ve güçlü bir bağ kuruyor. Mesajlaşma ise daha düşünülmüş ve net ifadeler için zaman kazandırıyor, özellikle karmaşık konularda. Ben kişisel olarak güvendiğim insanlarla telefonu, resmi veya düşünceli konularda mesajlaşmayı tercih ediyorum açıkçası.
Telefonla konuşurken daha iyi hakikaten, net ifade edilebiliyor ve yanlış anlaşılma hemen anlaşılıyor
Konuşarak bazen insanlar mesajlaşmada olmadığı kişi gibi davranabiliyor gerçekte belki onları söylemeye çekinir ama mesajlaşmada söyler klavye delikanlısı yani konuşurken hisleri gizlemek daha zordur
evet, her zaman en sağlıklısı yüz yüze konuşmaktır. eğer olmuyorsa sadece konuşmaktır.
ama kimi zamanlarda da insan söyleyemediklerini mesajla dile getirebiliyor
Yüz yüze konuşmak en iyisi hakikaten
Kesinlikle konuşarak. Ben karşımdaki insanın mimiklerini gülüşünü sesinin tonundan iyi mi kötü mü duymak bilmek isterim. Klavyede bunları hissetmek imkansız
Katıldığım bir görüş daha
Cevap
6Cevap
Konuşarak olur mesajda insanlar birbirini yanlış anlayabiliyor
konuşma esnasında daha az yanlış anlaşılma oluyor bence de
Bence ne güzel İletisim Boğaz kenarına karton bardaktaki bayat çay ile yapılan muhabbettir
standart çay bardağı olmaz mı :D
Kral onun tadı orada
Bayat çay + karton tadı
Konuşmak daha iyidir. Mesajda söylenilen sözü ciddi mi söylendi şaka mı yapıldı pek anlaşılmıyor
çok güzel yanıt
Konuşarak. İlk kez farklı bi fenomen gördüm
Nasıl yani 😅
İkisi de güzel ruh hâline göre
En fazla?
Değişken
Mesajla herşeyi yazabiliryorsun.
ben konuşarak daha rahatım
Telefonla konuşarak bence
aynı düşüncedeyim
Konuşmayı daha çok severim ben 🥰
ben de aynı düşüncedeyim
Susarak
bakışma mı susmak mı : )
en iyisi :)
Ben mesajciyim
Tercih meselesi
Ben mesajlaşmayı seviyorum yaa
Tercih meselesi
Arayarak
aynı düşüncedeyim
Konuşarak
aynı fikir
Mesajlaşarak bence
tercih mevzusu
Telefonla konuşarak olur
Konusarak
Konuşmak
bence de
yüz yüze
En iyisi
Yüz yüze
vaav üst skala
Konusarak
benim de öyle
Mesaj iyidir
bazen mesajlaşmak, bazen konuşmak ama bence daha fazla konuşmak
Konuşarak.
aynı düşüncedeyim
Hicbiri
iletişim kurmuyorsun o zaman kimseyle?
Gerektigi kadar fazlasina gerek yok
Konuşarak
sence bu neyle ilgili
çok doğru bir düşünce
yüz yüze
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?