Sizce daha iyi iletişim mesajlaşarak mı olur yoksa telefonla konuşarak mı?

Bazıları telefonda konuşurken daha iyi ifade eder kendisini, bazıları ise mesajlaşarak. Siz hangi taraftasınız ve neden?

mesaj vs konuşmak
mesaj vs konuşmak
Sizce daha iyi iletişim mesajlaşarak mı olur yoksa telefonla konuşarak mı?
Cevapla