Akıllı telefon ve sosyal medyadan tamamen çıkınca gerçekten daha mutlu olunur mu?

İnsanların yaptıkları her şey bana aşırı saçma geliyor 2019'da 6 ay kullanmamıştım telefon sonra korona geldi zaten mecbur kaldık tekrar başlamıştım. O zamanlar daha mutluydum ama şimdi tekrar eskiye dönmek istiyorum herkesin gülüşmeleri mizah anlayışları sürekli mutluyuz herkese inat tavırları aşırı saçma geliyor. Siz nasılsınız?

Güncellemeler
3 ay
Soruyu yapay zeka kapattigim halde yine cevirmis. Akilli telefon kullanmiyorum. Pc msn usuku eski iletiism moduna gectim eskiyi ozluyor musunuz demek istemistim.
Akıllı telefon ve sosyal medyadan tamamen çıkınca gerçekten daha mutlu olunur mu?
Cevapla