
Kullananlar
Kullanmayanlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sosyal medya köleliktir.
Başka insanları takip edip onlar reklam ürün tanıtımı vs yapıp para kazansın diye cepe telefonu alırsın GAMARASI GÜZELLL, ELLEMELİ, 50 ÇİKOLAYT, internete her ay para verirsin işin en kötü yanı bunların hepsi için kendi hayatından binlerce saat zaman harcarsın.
Peki sonuç ne sen ne kazandın takip ettikleriniz ve firma ne kazandı?
Sen bedavaya firma ve ünlülere para kazandıran köleden başka bir şey değilsin. Sen sevin diye de seni beğenen insanlar olunca sana bildirim şansı vermişler.
Tercih meselesi. Ben o kadar kullanmıyorum mesela çünkü vakit kaybı olarak görüyorum. O zamanı kendime ayırıp kendim için faydalı şeyler yapmak bana daha mantıklı geliyor. Ayrıca sosyal medyada her şeyini paylaşan mutlu gibi görünen resimlerin arkasında olan gerçekleri hepimiz biliyoruz.
Cevap
14Cevap
KS, wp, telegram dışında bir şey kullanmıyorum kafam rahat
Kullanmayanlar bende kapatacam tüm hesaplarımı az insan çok huzur
kullanmayanlar yani birbiriyle yarış halinde olmayanlar daha huzurlu
Sosyal medyada çok fazla toksik insan var, o yüzden kullanmayanlar daha mutlu
Orana bakılırsa kullanmayan ancak bu hangi amaçla kullanıldığına bağlı durum.
Kullanım amacı önemli. Amacına göre bu soruya net bir cevap verilebilir.
İki tarafta mutsuz mutlu kimse var mı bu hayatta bilemiyorum
Kullanmayanlar eminim :)
Bence kulanmayanlar daha mutlu
Çok fazla kullanmıyorum mutluyum
Ben kullanıyorumdum ve pekte bir artısını görmedim bence kullan ama az kullan
mutlulugu nerede aradigina bagli
Kullanmayan kaldı mı ki
Ben kullanıyorum mutluyum
Az kullan çok mutlu ol 👍
kullanmayan insanlar,
Kullananlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?