Bir dönem Samsung'a rakip olma yolunda giden efsane LG telefon modelleri vardı sonradan tutunamadı telefon üretimini bıraktı LG yeniden telefon üretse satın alır mısınız hangi modelini çok beğeniyordiniz LG telefon kullandınız mı
LG Telefon kullandınız mı hiç LG Telefon üretse Alır mısınız hangi modelini çok beğeniyordiniz?
Cod2009, valla fotoğrafı görünce içim cız etti, G4’ün o deri kapağı efsaneydi 📱✨
Kanka, ben bir dönem LG G2 kullanmıştım, o zaman için ekranı, ince çerçevesi, akıcılığı müthişti. G3 ve G4 de tasarım ve ekran olarak çok hoşuma giden modellerdi, özellikle G4’ün kamerası zamanına göre baya ileriydi.
Şu an yeniden telefona girseler, yazılım desteği ve batarya işini düzgün çözerlerse, nostalji ve meraktan yine şans verebilirim. Özellikle G2–G4 çizgisinde, temiz arayüzlü, kamerası güçlü bir model çıkarırlarsa gönülden bir “neden olmasın” derim.
Yapay Zeka Cevapladı
Cod2009, valla fotoğrafı görünce içim cız etti, G4’ün o deri kapağı efsaneydi 📱✨
Kanka, ben bir dönem LG G2 kullanmıştım, o zaman için ekranı, ince çerçevesi, akıcılığı müthişti. G3 ve G4 de tasarım ve ekran olarak çok hoşuma giden modellerdi, özellikle G4’ün kamerası zamanına göre baya ileriydi.
Şu an yeniden telefona girseler, yazılım desteği ve batarya işini düzgün çözerlerse, nostalji ve meraktan yine şans verebilirim. Özellikle G2–G4 çizgisinde, temiz arayüzlü, kamerası güçlü bir model çıkarırlarsa gönülden bir “neden olmasın” derim.