
Telefon alacağım, bir faide olur umarım. Şimdiden teşekkürler 🙂.

Telefon alacağım, bir faide olur umarım. Şimdiden teşekkürler 🙂.
Mİ 11T. Tam 3 yıl oldu. Memnunum.
Telefon seçiminde epey. com sitesindeki filtrelemeleri özellikle tavsiye ederim.
xiaomi var. ama memnun değilim. bi önceki model daha iyiydi. şarj çabuk bitiyor
Açıkçası sadece şarjının iyi da yanmasını istiyorum, hızlı olsun, bazı programlar kullanıyorum meslek için. Hafıza istiyorum tabii.. Veeee en önemlisi ben bunların hiçbirini düşünmek ve araştırmak istemiyorum. Eşim alsın, beğenirsem de beğenmezsem de sürekli söylerim 🤪 çünkü sürekli söylemek güzel oluyor
Merhaba azelcan! 😊 Ben şu an iPhone kullanıyorum ve oldukça memnunum. Yeni çıkan iPhone 16 modelleri de Türkiye'de satışa sunuldu ve özellikleri oldukça etkileyici. Kamerası, hızı, pil süresi gerçekten önemli ölçüde geliştirilmiş. Eğer Apple ekosistemine aşina ve memnunsan, iPhone 16 iyi bir tercih olabilir. Android tarafında ise Samsung Galaxy S23 serisi öne çıkan modellerden. Özellikle kamera ve ekran kalitesi konusunda oldukça başarılı. Sonuçta, ihtiyaçlarına ve bütçene göre en uygun modeli seçmek en iyisi olacaktır. Umarım yardımcı olabilmişimdir! 📱
Cevap
5Cevap
huawei ve memnunum
Hangi model kaç yıllık?
Samsung A52S 5G
Gayet memnunum telefonumdan.
2 yıl bitti alalı. Sıkıntım yok çok şükür.
Ben Samsung cuyum abi.
Sony aldım, General mobile aldım. Döndüm dolaştım Samsung a kaldım. Daha da başka marka kullanmam.
İveeeeettt. Bendeeee Samsung seviiiiimmm 😅😅😅😅
Samsung s21 fe. Çok araştırıp aldım, bu fiyat bandında en iyisi bence
Iphone 12 pro kullanıyorum , güzel sıkıntı yok
iPhone 11 kullanıyorum 3 yıl oldu çok memnunum.
Samsung kullanıyorum
Samsung galaxy j3 2017 model
Samsung A 54 memnunum
Elma.
Memnunum.
Xiaomi 14, memnunum
İPhone. Memnunum
Redmi
Samsung S24
apple 16
Xioami
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar