Kullandığınız tel markası nedir, istediğiniz her özelliği sahip mi mesela şarjı ne kadar dayanıyor? İphone 11 istediğimiz her özelliği içinde bulundurmuşlar tabi bunu kullanmak normal insanlar yani bizim için birazcık zor, siz ne kullanıyorsunuz? #nirhammm 🔴 🔴 🔴 🔴
Hangi telefon markasını kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
Ben Samsung S8 kullanıyorum. İşe başlayan ablalarımın hediyesi. Babam almazdı bana bunu. İlk çıktığında almışlardı. Şimdi kırıldı döküldü. Ama halâ kullanıyorum. Böyle şeylere dair olan hevesim kaçtı biliyor musun? Çok acı ama gerçek. Içimde bir gram istek yok. Param olsa da almam o telefonu. Araba parası. İS-RAF! İnsanlar şu hastalıkta bile kalacak yer bulamayıp sokakta yatıyorlar. Varken yaşayacaksın tabii. O ayrı mesele. Ama emin olun, herkes malının sadakasını verse dışarıda aç adam olmazdı. Bu dünyada herkesin rahat yaşamasına yetecek kadar para var ama onu paylaşacak ne ego ne de adam var. Böyle olsaydı zaten bir ütopyayı yaşıyor olurduk. O telefon dayımın on beş sene sonra sahip olduğu araba ile aynı parada. Bana o telefonla ne vaad ettikleri umrumda değil dostum. Almam. Ama kredi çekip taksitle almaya çalışan, taksidi bitmeden düşürüp camını kıran kerizler illaki olacaktır.
canım görüşüne katılıyorum benim telefonum da pahalı segment te değil ki alasına gücüm yeter türkiye de bu iş iyice şekilcişik oldu Sony Xperia z5 premium um var belki pahalı değil ama 300.000 sek değerinde evim var tanrıya şükürler olsun
Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Samsung vardı kendi kendine ekran kartı yandı Vodefona gittim oradaki kız ben size bir telefon vereyim menun kalacaksınız ded Kaan marka telefon verdi gerçekten süper
Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 821 cevap paylaştı.
XİAOMİ Redmi Note 8 kullanmaktayım, memnunum -Şarjı hergün kullandığım halde ,3-4 gün gidiyor. -istediğim özelliklerden, fazlasına sahip. -mavi parlak olanını kullanıyorum ve dış görünüş olarak çok ta havalı bir modele sahip.
HTC M10 2016'nın kasım ayından beri, şarjı hariç memnunum bir iki ay evvel sıfır batarya alıp taktırdım, şarşı çok kurcalamazsam 1 günü çıkarıyor. Xiaomi Mi 10 256 GB 5G güzel de fiyatı da abartılı...
huawei kullanıyorum ve sonuna kadar öneririm hemen hemem her telefon markasını kullanmışımdır iphone hariç iphone hiç tarzım değil bana göre kullanışlıda değil.
Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 435 cevap paylaştı.
Ben xiomi redmi note 7 kullanicisiyim. Bu telefonu alalı yaklaşık 7-8 ay falan oldu. Gerek performans gerekse batarya bakımından gayet güzel bir telefon severek kullanıyorum
iPhone telefona gerek yok birinin borcunu odesem daha hayir islemis olurum gereksiz pahali bir telefon casper via e2 kullaniyorum uc senedir ve gayet memnunum
HUAWEİ kullandım uzun süre ve hiç beni yarı yolda bırakmadı. Sonra geçen ay Casper via g4 aldım. Oyun performansı felan harika (tabi oyun oynayanlar için geçerli)