Ben boşu boşuna kendi kendime triplere mi giriyorum ne olur konuşalım mı?

Giderken yeni kontörlü hat mı alsam diye düşünüyorum. Fatih cezaevinde ama telefonuna 1 haftadır ulaşılıyor, babası daha dün Cuma günü gelecek dedi. Koskoca 60 yaşındaki adam yalan söyleyemez herhalde değil mi? Yani telefonuna ulaşılıyor ama WP'den mesajlarım iletilmiyor nasıl olabilir? Gelirken hat alayım mı? Ya hiç ulaşamazsam.
Ben boşu boşuna kendi kendime triplere mi giriyorum ne olur konuşalım mı?
Cevapla