15 Yaş Altına Sosyal Medya Yasağı Saçma Değil Mi?

Ya bakın tamam diğer yasaklar da bana göre saçma ama bu gerçekten de öyle. Şu çağda ne bileyim yasak bana şey gelmiyor. Kendi adıma 23 yaşına geldim ama 10 yaşında falan Facebook falan kullandım hatta hepimiz öyleydik. Hele ki bu devirde o çocuklar her türlü vpn'le falan bir şekilde açar. Bence illa yasak olacaksa da 15 yerine 12 yaş daha makul olur diye düşünüyorum
15 Yaş Altına Sosyal Medya Yasağı Saçma Değil Mi?
Cevapla