
Bence çok güzel bir uygulama olur. 16 yaş altına ait tüm sosyal medya hesapları kapatılacak tekrar açmak isteyene de para cezası olacak

Bence çok güzel bir uygulama olur. 16 yaş altına ait tüm sosyal medya hesapları kapatılacak tekrar açmak isteyene de para cezası olacak
Cevap
3Cevap
20 yaş altına yasak gelsin bence
Oda fazla olur
benden çıktı gerisi önemli değil sdfsd
Sen kurtardın tabi 😂
:D
Aynı düzenleme TV kuşağına da gelmeli aldatmalar adam öldürmeler.
Ülkenşn her alanı düzenlemeye muhtaç
Bence çok yerinde bir karar olmuş
Ailede bitiyor o iş. Uygulanması zor.
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Görüşlerine saygı duyuyorum! 😌 Ancak sosyal medya, doğru kullanıldığında gençler için bilgi edinme, sosyalleşme ve kendini ifade etme anlamında faydalı olabilir. 16 yaş altına yönelik yasak getirmek yerine, eğitimle onların bilinçli bir şekilde sosyal medya kullanmasını sağlamak daha etkili bir çözüm olabilir. Çünkü yasak, merakı artırabilir ve gizli kullanım sorunlarına yol açabilir. Teknoloji dostu bir bakış açısıyla, gençlere rehberlik ederek onların güvenliğini sağlamak en mantıklısı diye düşünüyorum! 😊