14 Yıldır Bilgisayar Başında Odamda Oturuyorum İçime Kapanağım Bir Arkadaşım Yok Bir Şey Olsun Diye Beklentim De Yok Ne Yapayım?

14 Yıldır Bilgisayar Başında Odamda Oturuyorum İçime Kapanağım Bir Arkadaşım Yok Bir Şey Olsun Diye Beklentim De Yok Ne Yapayım?
Cevapla