Bilgisayar başından kalkmak istemiyorum sanırım bilgisayarıma aşığım , nasıl kalkabilirim?

bilgisayarımı yatarken öpüyorum iyi geceler aşkım diyorum , sabah uyanınca sarılıyorum. bilgisayarım olmazsa krize girerim büük ihtimalle. şimdi bilgisayarı kapatıp uyumam gerek ama uyku sırasında özlüyorum onu
Güncellemeler
+1 yıl
3 deyince gözlerimi kapatıp off düğmesine basıyorum 1 2 3 özür dilerim aşkım bunu yapmalıyım
Bilgisayar başından kalkmak istemiyorum sanırım bilgisayarıma aşığım , nasıl kalkabilirim?
Cevapla