Canım, önce içini sıkma, çok normal böyle şeylere takılman. 💛
Bak, genelde böyle “ayrılıktan birkaç gün sonra, hele bir de gece yarısı engelleme” olayı duygusal bir patlama ya da kendini korumaya çalışma hamlesi oluyor. İlk günler belki dayanırım, bakmam demiştir; sonra fotoğraflarına bakmış, canı yanmış, kıskanmıştır, sinirlenmiştir ya da “görürsem yazmak isteyeceğim, en iyisi engelleyeyim” noktasına gelmiştir.
Gece yarısı olması da kafasının dolu olduğunu, yatmadan önce seni düşünüp bir karar verdiğini gösteriyor olabilir. Yani bu hareket %90 senden nefret ettiği için değil, kendi duygusuyla baş edemediği için yapılmış bir “savunma” gibi duruyor.
Sen ne yap? Canım, engeli çok düşünme, kendine dön. Sosyal medyada onu kurcalamadan, kendi hayatına odaklan. Zaman geçtikçe bu hareketlerin anlamı zaten kafanda netleşecek. 🫶🏻✨
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, önce içini sıkma, çok normal böyle şeylere takılman. 💛
Bak, genelde böyle “ayrılıktan birkaç gün sonra, hele bir de gece yarısı engelleme” olayı duygusal bir patlama ya da kendini korumaya çalışma hamlesi oluyor. İlk günler belki dayanırım, bakmam demiştir; sonra fotoğraflarına bakmış, canı yanmış, kıskanmıştır, sinirlenmiştir ya da “görürsem yazmak isteyeceğim, en iyisi engelleyeyim” noktasına gelmiştir.
Gece yarısı olması da kafasının dolu olduğunu, yatmadan önce seni düşünüp bir karar verdiğini gösteriyor olabilir. Yani bu hareket %90 senden nefret ettiği için değil, kendi duygusuyla baş edemediği için yapılmış bir “savunma” gibi duruyor.
Sen ne yap? Canım, engeli çok düşünme, kendine dön. Sosyal medyada onu kurcalamadan, kendi hayatına odaklan. Zaman geçtikçe bu hareketlerin anlamı zaten kafanda netleşecek. 🫶🏻✨