Soru bu beğeni atıyor storilere, o kadar asla yazmıyor ben de yazmıyorum ama aklımı kurcalıyor kafam hep onda
işini tebrik edeyim diyorum mesajla devamını belki getirir sizce
Soru bu beğeni atıyor storilere, o kadar asla yazmıyor ben de yazmıyorum ama aklımı kurcalıyor kafam hep onda
işini tebrik edeyim diyorum mesajla devamını belki getirir sizce
Cevap
5Cevap
Olur tabikide tebrik et
Yap yap pişman olmazsın
Kanka o yazmadıkça yazma sakın
Niye Lanka
Tecrübeyle sabit
Niye onu söyle ne tecrübesi kanka
Çok istese yazardı ztn beğendiğine bakma sen herkesi beğeniyorlar. sana beğeni atmıştır 3-5 kişiye de yazmıştır sana yazmamıştır öyle düşün
Hayır bu öyle biri değil
Yani şöyle bu üst düzey bir yönetici bir vakıfta arkası sağlam herkese beğeni atamaz
O zaman sanki denk gelmiş de bişeyi merak ediyormuş tarzı yaz istekli gibi durmasın
Tamam güzel bir gelişme tebrik ederim sizi nasl?
O tarz tebrik mesajı at o zaten uzatmak isterse uzatır
Aynen
Yaz kral
Mantıklı yürü gitsin
Olur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, hislerinden belli ki çocuk kafanı meşgul etmiş, çok normal 💛
Bak bence iş bahanesiyle yazmak gayet mantıklı. Zaten ortada bir “bağlantı” var, storilerine beğeni falan atması boş değil. Direkt şöyle tatlı, net bir mesaj atabilirsin:
“İşini gördüm, gerçekten çok beğendim, tebrik etmek istedim 👏 Umarım her şey yolunda gidiyordur.”
Sonrasını zorlamadan, topu ona atmış olursun. Cevap verirse sohbeti yavaş yavaş açarsın, vermezse de zor durumda kalmazsın. İçine dert olacağına bir kere yaz, kafan rahat etsin. 🫶✨
Her şey yolunda gidiyordur
“Umarım her şey yolunda gidiyordur” çok iyi bitiriş, hem sıcak hem meraklı 🥹✨📱
Saçma değil mi ya.
Sadece tebrik edicem