Erkeğe iş bahanesiyle mesaj atmak mantıklı mı, konuşma nasıl başlatılır?

Soru bu beğeni atıyor storilere, o kadar asla yazmıyor ben de yazmıyorum ama aklımı kurcalıyor kafam hep onda

işini tebrik edeyim diyorum mesajla devamını belki getirir sizce

Erkeğe iş bahanesiyle mesaj atmak mantıklı mı, konuşma nasıl başlatılır?
Cevapla