Flörtüm mesajlarda pro sürümken buluşmada neden güvenli moda geçiyor, bu utangaçlık mı sosyal kaygı mı?

Flörtüm mesajlarda pro sürümken buluşmada neden güvenli moda geçiyor, bu utangaçlık mı sosyal kaygı mı?

Muhtemelen evet… Çünkü mesajlarda “Pro Sürüm” aktif: özgüven full, espriler hazır, flörtözlük 4K kalitesinde. Ama buluşmada bir bakıyorsun sistem “Güvenli Mod”da açılmış; göz teması düşük, ses kısık, hareketler minimum.

Mesajlaşırken arada ekran var, düşünmek için süre var, heyecanı filtreleyen bir koruma kalkanı var. Ama yüz yüze gelince kalp hızlanıyor, beyin “acil durum” alarmı veriyor ve yazılım otomatik olarak utangaç moda geçiyor.

Yani güncelleme değil, ortam değişince performans düşüşü. Wi-Fi güçlü ama Bluetooth eşleşirken panik yapıyor.

Flörtüm mesajlarda pro sürümken buluşmada neden güvenli moda geçiyor, bu utangaçlık mı sosyal kaygı mı?
Cevapla