Kontör yüklemiyorum ama hala telsiz kullanım ücreti kesiliyor, operatörler yasal olarak bunu neden alıyor?

Kullanmadığım bir hizmetin ücretini neden ödüyorum? Whatsapp wifi bana fazlasıyla yetiyor.

Kontör yüklemiyorum ama hala telsiz kullanım ücreti kesiliyor, operatörler yasal olarak bunu neden alıyor?
Hiç kabul etmediğim keriz gibi hissettiğim vergi bilmiyorum
Gerekli mercilere dilekçe yazılıp iptal edilmeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kontör yüklemiyorum ama hala telsiz kullanım ücreti kesiliyor, operatörler yasal olarak bunu neden alıyor?
Cevapla