Hat tasıyınca neden ekstra toplu telsiz kullanım ücreti cikiyor, operatör degisince niye birikiyor?

şu an kullandığım hat Türk Telekom. Vodafone'a geçiş yaptım, az önce onay mesajı geldi. Türk Telekom uygulamasına girdiğimde de telsiz kullanım ücretimi düzenli ödememe rağmen 250-300 TL bir telsiz kullanım ücreti borcum çıkmış. Sebebini bilen var mı?

Hat tasıyınca neden ekstra toplu telsiz kullanım ücreti cikiyor, operatör degisince niye birikiyor?
Cevapla