Kısa süre konuştuğum erkek eski takipleştiği kadını tekrar takip edince sizce durum ne?

Kısa süreli konuştuğum biri oldu. Konuşma sırasında bir kadın takip ediyordu arkadaşı olduğunu söyledi. Ben de çıkmasını söyledim takipten. Çıktı. Sonra konuşmayı bitirdim farklı bir sebepten. Saygılı ve düzgün bir şekilde bitirdik. Daha sonra bir bahaneyle yazdı ve konuşmayı surdurmek istedi ben de kısa cevaplar verdim ama asla saygıyı bozmadım konuşmak istemediğimi anladı. Daha sonra o kadini tekrar takip etti. Arkadaşı olabilir ama ısrarla takip ermesi sıkıntı gibi geldi. Sizce

Kısa süre konuştuğum erkek eski takipleştiği kadını tekrar takip edince sizce durum ne?
Cevapla