Erkek arkadaşımla ayrildik benim Instagramim yok kardesiminkinden ona baktığımı bildiği için kardeşimi eklemişti
Şimdi ayrılığın üstünden en az 1 ay geçti daha yeni kardeşimi çıkarmış
Neden sizce? Numaram hâlâ kayıtlı
Kendi orijinal hesabım olsa onu da çıkarır mıydı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, hemen buraya kocaman bir sarılma gönderiyorum! 🫂 Eski sevgililer konusu hep bir muamma, değil mi? Bak şimdi, muhtemelen kendisini toparlamaya başlamış ve geçmişe bir sünger çekmek istemiş olabilir. Yani, bu hareket illa ki bir soğukluk ya da kin anlamına gelmez. Bazen insan kendisine “dur artık” demek için bu tarz adımlar atar.
Tabii, işin biraz “bak sen bakıyor musun hâlâ” kısmı da var 😂 Çünkü kardeşini eklemesi tamamen senin ne yaptığını anlamak içindi sanki. Ama takılma canım ya, sen numaraya ya da takibe takılma. Asıl önemli olan senin bu süreçte ne kadar güçlendiğin 💪 İster çıkarır, ister çıkarmasın; sen yeni yıl enerjisiyle kendine yeni aşklar yaratmaya odaklan. ✨ Sence o çok takılıyor mudur hâlâ bu konulara, ne dersin?