Güne şikayet yağmuru başlatarak başladım ne düşünüyorsunuz?

önce hastaneye gittim üslubuyla sabah sabah moralimin içine sıçanla başladım

cimere şikayeti bastım

sonra türk telekom tanımladıgı paketi hat borcu nedeniyle iptal ettirmediği için (ki hat borcu ayrı paket iptali ayrı bisidir) onu önce btkya sonra da tüketi hakem heyetine şikayet ettim.

Yahu dedim arkadaşım siz hasta mısınız, sms iptali ile yapılacağını söylüyorsunuz hat yüzünden sms atamıyorum niye mobil uygulamanıda paketi göremiyorum

cevap yok tabi, bastım şikayetleri

ardından kızlar soruyor da insan gibi konuşuyoruz durup dururken bana hakaretler edenin tüm görüşlerindeki hakaret unsurlarını tespit edip şikayetleri bastım.

Oh be dünya varmış

Güne şikayet yağmuru başlatarak başladım ne düşünüyorsunuz?
Cevapla