Eşimin benim hattımla ettiği küfürlü tartışmadan ben de sorumlu olur muyum?

Esım benım uzerıme olan hattı kullanıyor esım bır arkadasıyla dun sozlu ve yazılı ıletısıme gırıp tartısmıslar arada argo kelımeler birbirlerine karsı kullanmıslar karsı taraf ıste neymıs ozel avukatı varmıs dosya actırmıs sıkayet dosyası benımde basım yanarmıs ben ne alakayım ben onunla tartısmadım bır derdımde yok

Eşimin benim hattımla ettiği küfürlü tartışmadan ben de sorumlu olur muyum?
Cevapla