Nişanlımı Tinderda yakaladım, herkes affet diyor ama midem bulanırken siz olsanız ne yapardınız?

Erkek arkadasim var evlencez ben onun icin baska ulkeye tasindim ve evlencektik ama dun tinderda yakaladim ama cok agladi cok cabaladi bi arkadasina uymus zaten arkadasi indirmis telefonundan bakmak icin kimseyle bi konusmasi yoktu kimseyle gorusmemis sadece tek bi konusmasi vardi o da bi kizla cok yeminler etti arkadasi yazdi diye ama kendi detaylari vardi konusmada hala kabul etmiyo kendi yazdigina ben affetmek istemiyorum ama etrafimdaki insanlar diyorki bunun icin ayrilinmaz ne yapmaliyim onu cok seviyorum asla boyle bisey yapmazdi normalde cok seviyor beni ne yapcagimi bilmiyorum icimden ayrilmak gelmiyo ama ayni zamanda midem bulaniyo onu gorunce cok bagliydik birbirimize cok kararsizim siz ne yapardiniz bu durumda

Nişanlımı Tinderda yakaladım, herkes affet diyor ama midem bulanırken siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla