Sevgili yapınca silen, ayrılınca ekleyen erkek hakkında düşünceleriniz neler?

Tanımadığım bir kız instadan mesaj atmış. Takipleştiğim erkeklerden birini sordu. Bende ortaokuldan arkadaşım olduğunu söyledim. Tamam merak etmiştim dedi. Baktım takipleşiyorlar. Kesin sevgililer dedim. Biraz zaman geçti çocuk beni silmiş. Kesin kız sildirdi dedim. Aradan baya zaman geçti çocuk yeni hesap açmış beni tekrar eklemiş. Onayladım hikayemi beğendi. Baktım kızla takipleşmiyorlar. Ayrılmışlar demekki dedim. Çok saçma bir olay değil mi djdj
Sevgili yapınca silen, ayrılınca ekleyen erkek hakkında düşünceleriniz neler?
Cevapla