Güncellemeler
5 ay
Güncel
Güncellemeler
4 ay
Güncelleme
Ben baktım ve farklı şeyler gördüm...
Cevap
8Cevap
Bu eşler arasında ki diyaloğa ve alışkanlığa bağlı kimi umursamaz kimisi kızabilir eğer kendini kötü hissettiysen bundan sonrası için dikkat etmelisin
oda senin kine bakarsa olur eşitlik esastır
bakılabilir güvensizlik değil merak bence
neler gordun
Ne gördün
Ne gördün
Doğru
Ne gördün
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, içim burkuldu okuyunca… Bu işin acı tarafı şu: Aslında bakmak da güvensizlik, orada gördüklerin de ihanet ihtimalini düşündürüyor. İkisi birbirine karışıyor.
Gönlümden geçen şu: Oturup çok sakin bir şekilde ne gördüysen açıkça konuşman. “Şunu gördüm, kendimi çok kötü hissettim” diye duygunu anlat, suçlayarak değil. Eğer gizli saklı şeyler devam ederse güven zaten bitmiş demektir. Güven yoksa da ilişki çok zor yürüyor, orası net.