Sevgilisi ya da nişanlı olan insanlar neden başkasına takip atar ya?

Kadınlar inanılmaz derecede çok iyi stalkerdir. Ya da en azından ben shxhxh
Bir çocuk takip attı , takipçilerine baktım nişanlısının onunla fotoğrafları vardı. Ve çocuğun nişanlı olduğuna dair hiçbir resmi yoktu. İnsanlar korkunç ya biz ileri de nasıl güveneceğiz
Sevgilisi ya da nişanlı olan insanlar neden başkasına takip atar ya?
Cevapla