Bir insan eskiden çıktığı/konuştuğu/sevgili olduğu kişiyle ilişkisini bitirmişse neden birbirlerini takipten çıkmaz?

Ben genel olarak çıkıyorum çünkü benden sonra ne yaptığıyla ilgilenmiyorum benim de ne yaptığımı görmesini istemiyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda hala takip etmek mantıklı mı yoksa hep belki bir gün yeniden diye mi bekletiliyor takipten çıkmak ya da engellemek çocukça mı bence değil ama nedense karşı taraf hep çocuk gibi çıkmanıza gerek yok diyo amaçları hala beni yakınen takip etmek mi

Bir insan eskiden çıktığı/konuştuğu/sevgili olduğu kişiyle ilişkisini bitirmişse neden birbirlerini takipten çıkmaz?
Cevapla