Bugün artık beni pes ettirten şey oldu kız arkadaşımın sürekli takipçisi artıyordu buna çok sorun çıkarmadım ama artık canım sıkıldı hayatında hiç tanımadığı erkekleri takip etmeye başladı ve sayısı inanın bana sürekli artıyordu ben de artık rahatsız olduğumu söyledim anlayışla karşıladı bundan sonra yapmam falan dedi ama onun bana güvendiği kadar ben ona güvenmiyorum artık beni eskisi kadar sevdiğini düşünmüyorum acaba başkalarıyla flört ediyor mudur aklımda şüphe bile oluşmaya başladı bu arada 2 haftadır kendi sorunları var ve eskisi kadar sıcak ilgili sevgi dolu değil
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme: İlişki 4 ay önce bitti. Kalitesiz insanlara zaman ayırmayın
Sevgilisi olduğu halde bir kadın başka erkeklerle neden takipleşir?
Yedek listesi kuruyoruz ne yapalım ayrılır ayrılmaz pat diye boşluğa mı düşelim? :D
5
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kimse vazgeçilmez değil kesinlikle ama benim gibi birini kolay bulacağını sanmıyorum sevdiğim kadınla birlikteyken dışarıda bir kadın önümde soyunsa bile bakmam
ben de anlamiyorum iliskin varken neden baska kadin ya da erkekleri takip etme istegindeki amaclarini bence takibe aldigi erkeklerden biri muhakkak yazmistir o karsilik verdi mi bilemem ama ilgisizligi buna isaret olabilir.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Konuşacağım zaten her şeyi, bana zaman ver dedi 3 hafta oldu ama bu 3 haftada o kadar boğuldum ki anlatamam söyleyeceğim ben çok kötü oldum bana böyle davranmaya devam edecek misin diye
Neden takiplesmesin ki bazen cok yersiz kiskancliklariniz oluyor ya
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benle ilişkisine başladığından beri 200 erkek olmuştur sanırım neredeyse bütün takipçileri ve takip ettikleri erkek olduğundan aklıma kurt düştü çünkü benden önce böyle birisi değildi takipçisi azdı
Ya sosyal medya herkesin sahte gülumse pozu verdigi yerlerden ibaret gereksiz takiplesme vs eger iliskinizde bunun disinda sorun yoksa takmamani tavsiye ederim ama gercekten gozu disaridaysa karsina al konus
İşte dediğim gibi 2 hafta önce ufak bir kavga ettik ve bana yorulduğunu söyledi ve hissizlik duygu karmaşası yaşıyordu ailesel problemleri işte babasının işlerinin sıkıntısı falan derken zorlu 1 hafta geçirdim ne düzgün yazıyordu ne de en ufak bir sevgi belirtisi sonraki hafta bir tık düzeldi gibi ama hala eskisi gibi değil acaba bana karşı sevgisi bitmiş olabilir mi
Kendisi zaten dedi bana biraz zaman ver bende ona o gün gel buluşalım konuşalım dedim ayrılmak mı istiyorsunu da sordum o da bana eğer görüşürsek ilişkimizin bir adım ileriye gitmeyeceğini söyledi bilmiyorum ya o zaman ne kadar zaman onu bile bilmiyorum insan ilişkinin 3. ayında böyle bir şey yaşayınca tuhaf oluyor
Tabiki şüphelenmelisin ayrıca şifresini bilmyor musn
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben sosyal medya hesabının şifresini istemem çünkü o onun özgür yeri ki bugüne kadar hiçbir şeyine asla karışmamışımdır ne giydiğine ne dışarı çıktığı arkadaşa çünkü bu benim haddim değil onun sahibi de değilim ama bu olay canımı sıktı işte ve asla şifresini de istemem
Bulundun konma göre hiçbişy haddine değil sonçta aldatması da o nun özel hayatı. Hiçbirşeyine de karışamazsın. İlişkiler ne ara bu hale geldi ya. Ben bütün sosyal medyayı birbrne kapattranları bilyorm işte onlar şüphelenmiyor mesela. Senin de haddine değilse böyle şeylrri de takmıcaksın madem
Sosyal medyayı birbirine kapattıranları saçma buluyorum kimsenin hayatına böyle kısıtlama getirilmemesi lazım diye düşünüyorum ama kontrolsüz bir şekilde artan takipçi portföyüne baktığımda hiçbirini tanımadığını da gördüm ayrıca sorduğumda takip atıyorlar bende geri dönüyordum diyor
Tanımadığın insanlarla takipleşmenin nesi mantıklı hatta ihtiyacın olan insanlara bi çok yerden ulaşabilcekken sosyal öedyanın nesi mantıklı. Bak ben çok kızın içindeydm ve çok gördüm. İp gevşelince kopuyor
Bende zaten onu diyorum tanımadığı insanlarla takipleşmesi saçma hele ki neredeyse hepsinin erkek olması sıkıntı ayrıca ben kimseye öyle kolay güvenen birisi değilim kendisine de zamanında söyledim sizce 1 hafta sonra çekip karşıma konuşayım mı sorayım mı beni seviyor musun işte şu bu falan diye
1 haftaya gerk yok istedin zaman sormalısn. Ama sordn diye iyice köpürp üste çıkıyosa ya da sana rest çekerse falan bilmyorm niyeti ne olrsa olsn seni çok ta önemsemedini gösterir
Kesinlikle öyle düşünüyorum bende, bu hafta sınavları stresi var diye üstüne gitmek istemiyorum ters tepebilir bazı şeyler ondan bir hafta beklemek istedim ayrılmak istiyor musun diye sorduğum zaman ayrılmak istemediğini falan söylemişti işte ilk boğulmada seni bırakacak değilim böyle düşünmen beni üzdü falan yani bilemiyorum ben hayatıma aldığım insanlar için o kadar seçici davranırım ki anlatamam ama işte kimin ne olduğunu anlayamıyoruz
Ya bir kaç şeye göre de böyle düşnme hayatında daha neler neler olabilir. Sen kendine güven sevgine de. Olmayan bişy de senin suçn değil. Neyi ne kadr seçeblyorz sanki. Önemli olan dikkat etmek. olacak klan herşeklde olur. Gönlüne göre olsn herşey
Haklısınız biliyorum ben öyle fazla kadınla ilişki yaşamadım yani fikrim şu bir kadını seviyorsam her şey güzelse ona emek vermek istiyorum boş insanlarla sevgi boşluğunu egomu doldurmayı da zamanında denedim bana göre değilmiş farkına vardım o yüzden hayatımda beni seven bana saygı, sadakat gösteren bir kadınla devam etmek istiyorum önüme daha neler neler çıkabilir bunu da biliyorum ama sevdim işte bir kere ben sevince beni bırakmadığı aldatmadığı sürece bana büyük sıkıntılar yaşatmadığı sürece kolay kolay bırakan birisi değilim
bu konu hakkında konuşabilirn kendisiyle anlayışla karşılar umarım
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne diyeyim peki çünkü artık eskisi gibi seni özledim diyen bir kadın karşımda yok ve gerçekten yoruldum sanki tek başıma göğüslüyorum her şeyi kız bir de zengin hayatında en ufak zorluk görmemiş o yüzden en ufak sıkıntıda böyle soğuk davranıyor benden uzaklaşıyor
Ailesinden yaşadığı travma var anne de baba da birbirini aldatmış ve kafamda hep soru işareti olarak kalıyor aksiyon almam lazım farkındayım ama bunu sadece konuşarak yapacağımı düşünüyorum en azından bana karşı dürüst olmasını isteyeceğim zaten sevgisinin azaldığını söylerse benden sonrası için hazırlık yapıyor da olabilir
Gecenin bir saatinde uyanıp uyuyamıyorum biraz fazla takıyorum böyle de bir yapım var umarım her şey düzelir çünkü onu seviyorum o beni benim onu sevdiğim kadar sevmese bile
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yedek listesi kuruyoruz ne yapalım ayrılır ayrılmaz pat diye boşluğa mı düşelim? :D
Kimse vazgeçilmez değil kesinlikle ama benim gibi birini kolay bulacağını sanmıyorum sevdiğim kadınla birlikteyken dışarıda bir kadın önümde soyunsa bile bakmam
Helal olsun, sizler çoğalın yaa.
Bizim gibilerin değerini bilin bence kolay kolay sıkılıp bırakmayın naçizane fikrim
Ah ah güvensiz kalbimi karaktersiz insanlara borçluyum. :)
İnanın aynı dertten yanıyoruz bazen o kadar yoruyor ki bu güvensizlik anlatamam
ben de anlamiyorum iliskin varken neden baska kadin ya da erkekleri takip etme istegindeki amaclarini bence takibe aldigi erkeklerden biri muhakkak yazmistir o karsilik verdi mi bilemem ama ilgisizligi buna isaret olabilir.
Konuşacağım zaten her şeyi, bana zaman ver dedi 3 hafta oldu ama bu 3 haftada o kadar boğuldum ki anlatamam söyleyeceğim ben çok kötü oldum bana böyle davranmaya devam edecek misin diye
bol sans
3 hafta kısa bir zaman değil dimi sizce
bilemiyorum
Konuştum ilişkimize ara vermeye karar verdik bakalım düzelirse düzelir düzelmezse herkes kendi yoluna
Neden takiplesmesin ki bazen cok yersiz kiskancliklariniz oluyor ya
Benle ilişkisine başladığından beri 200 erkek olmuştur sanırım neredeyse bütün takipçileri ve takip ettikleri erkek olduğundan aklıma kurt düştü çünkü benden önce böyle birisi değildi takipçisi azdı
Ya sosyal medya herkesin sahte gülumse pozu verdigi yerlerden ibaret gereksiz takiplesme vs eger iliskinizde bunun disinda sorun yoksa takmamani tavsiye ederim ama gercekten gozu disaridaysa karsina al konus
İşte dediğim gibi 2 hafta önce ufak bir kavga ettik ve bana yorulduğunu söyledi ve hissizlik duygu karmaşası yaşıyordu ailesel problemleri işte babasının işlerinin sıkıntısı falan derken zorlu 1 hafta geçirdim ne düzgün yazıyordu ne de en ufak bir sevgi belirtisi sonraki hafta bir tık düzeldi gibi ama hala eskisi gibi değil acaba bana karşı sevgisi bitmiş olabilir mi
Olabilir biraz zaman ver yani belki buna ihitiyaci vardir
Kendisi zaten dedi bana biraz zaman ver bende ona o gün gel buluşalım konuşalım dedim ayrılmak mı istiyorsunu da sordum o da bana eğer görüşürsek ilişkimizin bir adım ileriye gitmeyeceğini söyledi bilmiyorum ya o zaman ne kadar zaman onu bile bilmiyorum insan ilişkinin 3. ayında böyle bir şey yaşayınca tuhaf oluyor
Tabiki şüphelenmelisin ayrıca şifresini bilmyor musn
Ben sosyal medya hesabının şifresini istemem çünkü o onun özgür yeri ki bugüne kadar hiçbir şeyine asla karışmamışımdır ne giydiğine ne dışarı çıktığı arkadaşa çünkü bu benim haddim değil onun sahibi de değilim ama bu olay canımı sıktı işte ve asla şifresini de istemem
Bulundun konma göre hiçbişy haddine değil sonçta aldatması da o nun özel hayatı. Hiçbirşeyine de karışamazsın. İlişkiler ne ara bu hale geldi ya. Ben bütün sosyal medyayı birbrne kapattranları bilyorm işte onlar şüphelenmiyor mesela. Senin de haddine değilse böyle şeylrri de takmıcaksın madem
Sosyal medyayı birbirine kapattıranları saçma buluyorum kimsenin hayatına böyle kısıtlama getirilmemesi lazım diye düşünüyorum ama kontrolsüz bir şekilde artan takipçi portföyüne baktığımda hiçbirini tanımadığını da gördüm ayrıca sorduğumda takip atıyorlar bende geri dönüyordum diyor
Tanımadığın insanlarla takipleşmenin nesi mantıklı hatta ihtiyacın olan insanlara bi çok yerden ulaşabilcekken sosyal öedyanın nesi mantıklı. Bak ben çok kızın içindeydm ve çok gördüm. İp gevşelince kopuyor
Bende zaten onu diyorum tanımadığı insanlarla takipleşmesi saçma hele ki neredeyse hepsinin erkek olması sıkıntı ayrıca ben kimseye öyle kolay güvenen birisi değilim kendisine de zamanında söyledim sizce 1 hafta sonra çekip karşıma konuşayım mı sorayım mı beni seviyor musun işte şu bu falan diye
1 haftaya gerk yok istedin zaman sormalısn. Ama sordn diye iyice köpürp üste çıkıyosa ya da sana rest çekerse falan bilmyorm niyeti ne olrsa olsn seni çok ta önemsemedini gösterir
Kesinlikle öyle düşünüyorum bende, bu hafta sınavları stresi var diye üstüne gitmek istemiyorum ters tepebilir bazı şeyler ondan bir hafta beklemek istedim ayrılmak istiyor musun diye sorduğum zaman ayrılmak istemediğini falan söylemişti işte ilk boğulmada seni bırakacak değilim böyle düşünmen beni üzdü falan yani bilemiyorum ben hayatıma aldığım insanlar için o kadar seçici davranırım ki anlatamam ama işte kimin ne olduğunu anlayamıyoruz
Ya bir kaç şeye göre de böyle düşnme hayatında daha neler neler olabilir. Sen kendine güven sevgine de. Olmayan bişy de senin suçn değil. Neyi ne kadr seçeblyorz sanki. Önemli olan dikkat etmek. olacak klan herşeklde olur. Gönlüne göre olsn herşey
Haklısınız biliyorum ben öyle fazla kadınla ilişki yaşamadım yani fikrim şu bir kadını seviyorsam her şey güzelse ona emek vermek istiyorum boş insanlarla sevgi boşluğunu egomu doldurmayı da zamanında denedim bana göre değilmiş farkına vardım o yüzden hayatımda beni seven bana saygı, sadakat gösteren bir kadınla devam etmek istiyorum önüme daha neler neler çıkabilir bunu da biliyorum ama sevdim işte bir kere ben sevince beni bırakmadığı aldatmadığı sürece bana büyük sıkıntılar yaşatmadığı sürece kolay kolay bırakan birisi değilim
bu konu hakkında konuşabilirn kendisiyle anlayışla karşılar umarım
Ne diyeyim peki çünkü artık eskisi gibi seni özledim diyen bir kadın karşımda yok ve gerçekten yoruldum sanki tek başıma göğüslüyorum her şeyi kız bir de zengin hayatında en ufak zorluk görmemiş o yüzden en ufak sıkıntıda böyle soğuk davranıyor benden uzaklaşıyor
takipçilerini ve takip ettiği kişileri 0 lamasını isteyebilirsin kendisinden
Böyle bir şeyi yapacağını düşünmüyorum ama sevgisinin de artık kaybolduğunu düşünüyorum asla onu sevgisiz de bırakmadım
bu konu hakkında teddütlerin ile ilgili konulabilirsin illaki bir ortsk nokta bulursunuz
Bu hafta konuşacağım artık sonucu yazarım yine ama kafaya çok taktım
umarım senin için iyi olur dostum
Sağ ol dostum umarım iyi olur
Evet flört ediyordur
Kendisi söylemediği sürece öğrenemeyeceğim bir şey
Öyle beklersen çok pişman olursun, kendisi söyler mi söylese başta söylerdi
Ailesinden yaşadığı travma var anne de baba da birbirini aldatmış ve kafamda hep soru işareti olarak kalıyor aksiyon almam lazım farkındayım ama bunu sadece konuşarak yapacağımı düşünüyorum en azından bana karşı dürüst olmasını isteyeceğim zaten sevgisinin azaldığını söylerse benden sonrası için hazırlık yapıyor da olabilir
Anlıyorum haklısın öyle davran o halde gerçekten ince fikirlisin değerini bilsin
Gecenin bir saatinde uyanıp uyuyamıyorum biraz fazla takıyorum böyle de bir yapım var umarım her şey düzelir çünkü onu seviyorum o beni benim onu sevdiğim kadar sevmese bile
Evet umarım düzelir
Masum olmadigi kesin