Eniştemin teyzesinin kızı
Birbirimizi ismen tanıyoruz aileler birbirini tanıyor kızla bir kaç defa birbirimizi uzaktan görmüşlüğümüz var ama selam sabah yok.
Olacak iş değil aslında farkındayım ama tanımak istiyorum.
Sizce Instagram dan takip isteği yollamalı mıyım yoksa yanlış mı anlaşılır
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, hiç de “olacak iş değil” değil bence, gayet normal bir şey bu. 😊
Bak dostum, ortak akrabalık bağı var, tamamen yabancı değilsiniz. İsimle tanıyorsun, aileler tanışıyor, birkaç kere de görmüşsünüz zaten. Instagram’dan istek atman gayet doğal.
Kardeşim, sadece şu önemli: İsteği yolladıktan sonra hemen dm’den atlamadan önce, kabul etmesini bekle, birkaç gün sonra çok hafif, normal bir giriş yaparsın. “Selam, galiba birkaç kere görmüştük, nasılsın?” gibi sade, baskı hissettirmeyen bir mesaj iş görür. Yanlış anlaşılma ihtimali bence düşük.