Sanaldan tanıştığım erkeklere inanmamak sizce doğru mu?

Bugüne kadar hiç iyi niyetli biriyle karşılaşmadım hepsinin amacı aynıydı. Artık kimseye güvenmeyip şans vermeyerek doğru mu yapıyorum?
Sanaldan tanıştığım erkeklere inanmamak sizce doğru mu?
Cevapla