“Senden başkasını görmüyorum” cümlesini erkekler tarafından çok sık kullanılır. Peki bu cümleye bir kız ne kadar inanmalı?


Hiiiiiççç :D benim erkek kardeşim var ve gerçekten sevgilisni çok seviyor buna rağmen bile güzel bir kız takılabliyor gözüne :D tabi anlık bişi ama bakıyolar yani
Bir iki üç dört. Kaç hayal kırıklığı daha yaşamalıyız?
En iyisi çok da inanmamak. :)
İnanıp inanmamak size kalmış, erkek gerçekten seviyorsa sizi ve bakmıyorsa anca günahını alırsınız. :)
Ha bakıyorsa da haklısınız zaten.
Erkekler aldatmalı kızları. Kızlar da anlayış göstermeli buna. Erkeğin mutluluğunu önemsemelidir kızlar.
Gerçekten'mi çok zekisin sen yaa
Hem ben varken başkasına bakıcak bide anlayış göstericem öylemi peki aynı şeyi kadınlar size yapsa
@Hasret4734 Yapsınlar sorun yok. :D
Cevap
42Cevap
bu söze inanmanız ona ne kadar güvenmenizle alakalı bence
inanıp inanmama konusu
Erkeğe göre değişir. Kiminin karakteri bu söylediğinin arkasında duracak kadar güçlüdür, kiminin ki değil. Bana kalsa, tanıyıp ondan tamamen emin olmadan inanılmamalı.
erkek söylüyorsa yalan olan sözdür. zira bir kız söylüyorsa diyemeyeceğim çünkü kızlar genelde böyle sözler kullanmazlar.
Her erkek aynı değildir lakin erjek ateş ve kadında ocaktır eyer sen onu kontrollü odunla yakarsan bakmaz ana onun ateş oldunu unutma
senin üzeriine çok geliyorsa seni sürekli merak ediyorsa seninle sürekli konuşmak görüşmek istiyorsa inanabilirsin..
Aaah bu kizlara diyecem tek sey... herkes , herked gibi degil.. bunu herkes boyle dusunuyir ama bu kaniyi onyargiyi onseziyi kirmaliyiz...
Eşim tv de olan açık veya çıplak kadınlara bille bakmaz kaldıkı dışarıya baksn ben erkeğime yetiyorum erkeğini elinde tutmasını biliceksn
Inanmayin bunu vurgulamasına gerek yok nir insanin. kişi zaten karşisindakine bu guveni hissettirir
Yalan sakın inanma dünyada bu kadar çok insan çeşitliği varken o cümle anlamını kaybetti
Dünyası yalan erkek arkadaşlarına sormanız lazım bide onu tabi size doğruyu söylerse
Burada şair sen önümden cik manzarayı kapatiyosun demek istemiştir 😂
Vallahi sevdiğimden başkasına bakamam her yerde onu gorurum onu dusunurum
karakterine bağlı. ben sevdiğim zaman cidden hiç kimseye bakmam etmem açar resimlerine bakarım. yaparsan oda yapar haberin olmaz buda iğrenç bir durum
Seven insanın gözü başkasını görmez.. Bu söylem, sevip sevmediği ile orantılıdır..
Bazıları fırıldak diye hepimiz öyleyiz anlamına gelmez
Beni mi kandırıyor yoksa kendisini mi 🤔
İnansak da başını boş bırakmamalıyız 😂 sonuçta şeytan erkeği kadınla kandırır
Hayır tabiki de hepsi fasa fiso yalan ama kimileri vardır ki doğrudur onlar kendilerini belli ederler zaten
Karakterine bagli sürekli yalan söyleyen biriyse bence inanma
İşte konuyu uzatınca baygınlık veriyo, inan gitsin.
Bence her erkek aynı değil ama çoğu yalancı ama hepsi değil
Çok yalancılar, hayır tabiki.
İnanmanız sizi kötü etkiler.
Bu cümleyi kuruyorsa inanmamalıyız.
Bunu dili söylemeyecek gözleri söyleyecek
Benim olan varken elaleme asla bakmam
İnanacak var inanmayacak kişi var
Pek gerçekçi değil artık ☺️
Bence pekte inanmamalı
Asil öyle diyenden korkkk
Emre neye bakıyon Emre, neye bakıyorum aşkım😂😂😂
Onun seni sevdiğinden eminsen inanmalısın 😏
Sözlerden çok yaşatmak önemli ☺
erkek ne derse desin bir kaç kez düşünün yani
Inanmamalıyız, yalan ✋
Öyle olanlar var yalan yok
İnanma ama güven gözü kayabilir falan yani
Pek inanasım gelmiyor
bazen oluyor öyle bazen inanın
İnanmamalısınız kızlar göz bu kayar 😂
Ahaha hayır çünkü yalan
Aşıksa ve seks düşkünü değilse inanabiliriz
Evet her erkek bir degil
muhakkak görüyordur..
Bu resme bakarsak çok zor...
Yalann. Bu goz goruyor.
Insandan insana fark var
Bu kadar saf olmamak lazım..
Asıl öylelerine inanmıyorum artık.
İnanmamalı. Kalkmışın dini imanı olmaz (:
Güveniyorsam inanırım
Fotodaki kadar inansan yeterli:)
Hayır ama bana inanmalıyız.
Hepsine değil. Değişir 😉😉
Eğer ben diyorsam %100 yalandır inanmayın 😏
Bu zamanda mı? Hayır
Tabi ki hayir😂
Yazsana bana bir zahmet olmazsa
İnanmayın.
%60 inanmamalıyız
inanmamali :D :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar