Yoğun çalışan, sosyalleşemeyen biri olarak internetten bile kimseyi bulamamak normal mi?

Hayatım ev iş arasında geçiyor. Sosyalleşmeye vaktim yok. Yoğun nöbetli çalışıyorum beğendiğim biri olsa bende istek falan atarım ne instagram nede çalıştığım kurumda kimseyi bulamadım. 26 yaşındayım. Isyerim full kız bide ama diğer birimde erkekler var ama gözüme hoş çarpan biri de olmadı.

Nasibimi aramaya devam mı etsem neden olmuyor kimse?

Yoğun çalışan, sosyalleşemeyen biri olarak internetten bile kimseyi bulamamak normal mi?
Cevapla