- İnternet & Teknoloji konusunda 544 cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medya kullanmak ya da kullanmamak sorumluluk göstergesi değildir. Sen şimdi sosyal medya kullanıyorsun sorumsuz musun? Sorumluluk ile sosyal medya kullanımı farklı şeyler. Sosyal medya kullanmaz arkadaşlarıyla dışarılarda mekanlarda takılır. Sen muhtemelen bunu da istemeyeceksin. Sen daha çok kimseyle sosyal anlamda bir iletişimi olmasın istiyorsun benim anladığım kadarıyla.
08 Yorumla- +1 yıl
erkek arkadaşlarıyla gezsin bişey demem yani ben istemiyorum sosyal medya kullansın sade işinde gücünde olsun ya aslında böyle boş vaktini benimle geçiren değil de yoğun zamanın da bile bana zamanını ayıran birini istiyorum çok mu yaaaaaaaa
- +1 yıl
Sosyal medya olayı biraz aşırı evet 🤔 işinde gücünde adam zaten arada fırsat oldukça bakar. Bak mesela mesaiye kaldım yemek esnasında elime aldım telefonu 🤣 istese de fırsat bulamaz zaten
- +1 yıl
ya öyle deme var de var var var😂
- +1 yıl
Yalan mı söyleyim 🤣
- +1 yıl
valla ben yalnız kaldım 😂 böyle ölüp gidecem
- +1 yıl
Bulursun bulursun önemli olan sevmesi ve dürüst olması
- +1 yıl
e zaten o başka bir beklentim yok ama en son görüştüğüm evli çıktı korkuyorum ya da cinsel bulaşıcı hastalığı var mı diye düşünüyorum bana bişey bulaştırır mı temastan da kaçınıyorum e malum yapan yapana öfffff
- +1 yıl
İşte öyle tipler var. Bulaşıcı hastalık mi abartma 🤣 sağlık raporu iste 🤪
En İyi Cevaplar
+1 yılNeden sosyal medyaya öcü gözüyle yaklaşıyorsun. Muhtemelen sen yanlış kullanıyorsun ve herkesi de yanlış kullanıyor sanıyorsun bence. Ben üniversite okurken hiç bir öğretmenim telefon numarası vermez sosyal medyadan ekletir ve ders boşsa ödev varsa ders materyali varsa paylaşırdı ek olarak ben hobilerimle ilgili sayfalar takip ediyorum işimle ilgili sayfalar takip ediyorum. Bir çok işimle ilgili hobilerimle ilgili etkinliği sosyal medyadan keşfettim. Bir çok insanla ünlüler dahil artık sosyal medya ile iletişim kurabiliyorsun. Geçenlerde bir ünlü ile konuşuyorum sesli mesajlar felan görenler şaşırıyor ama sosyal medya bu yüzden bulunmaz nimet. Ek olarak evine eşya alman gerekir dekorasyon sayfalarında gezer fikir sahibi olursun araba alacaksındır kullanıcı yorumu okursun ve daha yüzlerce faydalı şey. Annem babam bile iş yerleri patronları müdürleri iş arkadaşları için hesap açmış durumdalar. Kısaca dağdaki çoban bile artık telefon tablet bilgisayar kullanırken bu aradığını anca taş devrinde bulursun. Ben işinde gücünde birisiyim mesela geçen web sitesi kuruyorum bir şeyi beceremedim bu işten anlayan arkadaşa mesaj attım kod verdi sistem düzeldi. Napacaktım kara düzen telefonla arayıp bana tek tek harfleri söyle diye dedeler gibi 2 saat telefon başında mı kalacaktım
00 Yorumla
Zor öyle birisini bulmak da sosyal medya kullanmamak onu 100 numara adam yapmaz ki bir halt yemek isteyen sosyal medya kullanmadan da yiyebilir
00 Yorumla
+1 yılÖyle bulsam nikahı ben basarım
12 Yorumla- +1 yıl
bende
- +1 yıl
Kıçımı yırttım kapatın sosyal medyayı ya da kızları sil diye sildiremedim bu erkekler kapatılsın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılİlla ki kullanacak gadası
02 Yorumla- +1 yıl
hiç umut yok mu
- +1 yıl
Mealesaf
+1 yıleskiden hep derdim ki keşke instagram vs kullanmayan birisi olsa derdim sonda hayatıma öyle kullanmayan ve hayatında ki ilk kadın her anlamda ben olduğum birisi girdi 😀 güzel mi güzel iyi mi iyi bir şey 😀 şimdi de diyorum ki inşaAllah kullanıyor olsa bile tek karşı cins takip ettiği kişi ben olurum hadi Amin 😀
10 YorumlaArkadaş sigaram yok, alkolüm yok, karıkız ortamım yok, bi sosyal medya kullanıyorum bide bura ben nabıyım. Seviyoruz a... q el üstüne tutuyoruz, aman eline diken batmasın aman ayağına taş değmesin diye diye hayatımda kimse yok ben nabıyım. Tek sevgilim oldu o da terketti gitti a... q ben nabıyım
00 Yorumla
+1 yılöyle insanlar varda bulması çok zor yani imkansız denmez ama neredeyse imkansıza yakın öyle insanları bulmak ama nasip kısmet sonuçta belli olmaz yani bir bakmışsın yarın karşına çıkmış hayat bu her an her şey olabilir
10 Yorumla
+1 yılSosyal medya kullanmayan insan yoktur, aktif olan veya olmayan insan vardır. O yüzden filtrede biraz değişiklik yapılmadığı sürece insan çıkması zor.
10 Yorumla
+1 yılYa benim anlamadığım sosyal medya kullanan insanlar işkolik mi mk anlamıyorum ya sende kullanıyorsun keşke tek olay sosyal medya kullanmaması olmasıydı nelerden ne bulmaya çalışıyorsunuz
05 Yorumla- +1 yıl
Ben soruları uzatmayı sevmem okumazlar zaten ben kullanıyorum evet ama ciddi bir ilişkim oldugundada keserim zaten başka bir amaçla kullanmıyorum burayı görüşlere saygı lütfen
- +1 yıl
Sosyal medya kullanmaması onu mükemmel bi insan yapmıyor ya da harika sadakatli ya da kusursuz bunu anlayın
- +1 yıl
Bunu biliyorum bende işinde gücunde birini istiyorum guvenmedigim içinde istemiyorum kullansin
- +1 yıl
Güven dediğimiz şey çok başka ya
- +1 yıl
Sosyal medya kullananlar kız takipliyor aç gözünü herkese yazıyorlar
+1 yılSosyal medya kullanmayan anlamsız işlerle uğraşmayıp aklı fikri başında kadınlarında bende nerede olduğunu merak ediyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
İşte öyle değilsin büyük lokma istiyorsun
- +1 yıl
Ben hiç büyük konuşmadım, büyük işlerin peşinde koştum hala koşarım ama karşıma gelenler küçüktü aldandım şimdi deneme yanılma değil anlama zamanı.
Ben mesela.. benim gibi coook kişi var... ama sen 19 görünüyorsun sistemde bunlari düşünmene gerek var mı ki..
10 Yorumla
+1 yılBenide kaçırdın işte sadece instada 5 kişiyi falan takip ediyorum heralde burayada can sıkıntısından girdim sikilirsam burayida silerim
00 Yorumla
+1 yılSosyal medya kullanmıyorum der fake hesabı olur. Erkeklerin çoğu lafına inanmayın o yüzden. Öyle adam yok
00 Yorumlaİşkolik biri sadece işiyle ilgilenir hayatına birini almaz bu devirde zor sosyal medya kullanmayan insan çok azdır
00 Yorumlatamda öyleyim ama beni başkası buldu hatta sosyal medya hiç kullanmadıgım için bazen kızıyor etiket yapamıyorum diye :D
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNiye bilelim sidikli kezban kizlar icin mi? Bunlar sizin icin onemli degil ki sizde com buyuk doyumsuzluk var yakiisklidir giderseniz uzun boyluyla aldatirsiniz uxun boyludur yakisikli istersiniz boyle bir erkegi haketmiyorsunuz bos yapmayin
00 YorumlaBuradan başka yok. Bazen bırakıp altı ay veya bir yıl girmem. İşlerim yoğun olunca girmeye vakit olmaz.
İnşaallah bulursun kardeşim.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1b cevap paylaştı. İşimde gücümdeyim karı kızla işim olmaz da sosyal medya haberleri ve gündemi takip etmek için kullanırım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsiz onları lise dönemlerinizde serserilere tercih ettiniz şimdi gelmiş elinizin tersiyle ittiğiniz adamları köpek gibi mumla ararsınız jdfgkdfg hakettiğinizi bulun.
010 Yorumla- +1 yıl
Hiç bir zaman bir serseriyle cikmadım hep beyefendi aradım
Cevap sahibi+1 yılNe yani, kendi halinde sessiz zararsız çocukları elinin tersiyle itip serseri aklı havada ve artist davranıp sevgilisine küfreden hatta vuran erkeklerden hoşlanmadın mı hiç? beni ve kendini kandırma lütfen, 18 - 25 yaş arası kızların genetiğinde bu erkeklere karşı hoşlantı var biliyoruz az çok neyin ne olduğunu
- +1 yıl
14 yaşındayken hoslanmistim evet ama ondan sonrakiler benden büyüktü çünkü olgun ve aklı başında istiyordum ama işte olmadı doğru duzgun
Cevap sahibi+1 yılDiyarbakırda olmasaydın öyle birisiyle tanışma fırsatı verirdim sana ama şansına küs
- +1 yıl
Zaten dogudayim sıkıntı bu burdaki erkeklerde ne beyin var nede fizik var çoğunun bacaği kısa ve kürdan gibi afganların genleri var gezilecek yer yok zaten harcanıyorum sadece iş desen yok yani oturuyorlar
Cevap sahibi+1 yılİstanbula gel işinde gücünde ortalama boyda ve arabası olan birisiyle tanıştırcam seni :D
- +1 yıl
İstanbul yaşanılacak şehir değil ki her şey pahalı ben ölürüm orada😅
Cevap sahibi+1 yılAslında boş ev var eşyalı gel kal kira isteyen yok :D gir işe çalış mis gbi işte
- +1 yıl
Eskort değilim yalnız öyle şeyleride sevmem
Cevap sahibi+1 yılPardon, yazdığım yazının içinde eskort, ilişki, cinsellik gibi kelimeler yoktu ama sen ne anladıysan
- İnternet & Teknoloji konusunda 316 cevap paylaştı.
+1 yılKS kullandığımız için buradaki herkes eleniyor zaten mk
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnlarda kendini kasıyor. Kendilerinin farkında oluyorlar. Bize denk gelmiyor
10 Yorumlabenden bahsediyorsun ama ben yaşlıyım sana göre
00 Yorumla
+1 yılİşkolik olanlar da ilgisiz olur sosyal medya konusunda katılıyorum
00 Yorumla
+1 yılhahaha hiç sosyal medya kullanmıyorum işimde gücümdeyim. hatta fazla işimde gücümdeyim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılişkolik biriyim, hatta asosyalim takılan biriyim hatta bakirim de ama yaştan kaybediyorum. yaş takıntın varsa uymayabilirim sana.
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsen asla bulamazsın öyle birini.
- +1 yıl
niye öyle diyorsun
Cevap sahibi+1 yılo kanaate vardım. üzgünüm.
- İnternet & Teknoloji konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılsorumluluk nden bilsin
sana hizmetçi olmak için mi?00 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 415 cevap paylaştı. Var var ben burada bulmuştum. Kaybettim inş kimse bulmaz diye dua ediyorum 😂😂
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 614 cevap paylaştı. senin yaşıtlarında sosyal medyayı kullanmayan yoktur herhalde
00 YorumlaDedi ve story atmalık fotoğraf bulmak için galerisine girdi
00 Yorumlabütün sosyal medya hesaplarım kapalı kariyer odaklıyım yüksek lisansı bitiricem bu sene
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer sosyal medyayı kullanan erkek çapkın ve zampara olmaz iyice ara bulursun...
00 Yorumla
+1 yılBence zor çünkü ben 2 yıldır falan kullanmıyordum şu 1 aydır sosyal medyaya girdim ama tekrar silme gibi fikrim var şöyle bir sorun var başka şekilde insanlarla tanışamıyorum çevremde genç kitle yok
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKS kullaniyom Instagram var telgram var iş için vs bu demek değil ki boş işlerle uğraşıyoruz
00 Yorumla
+1 yılİnstaya en son 3 sene önce foto atmışım sayılır mi
02 Yorumla- +1 yıl
Bence sayılır🤣
- +1 yıl
Hahaha
Henüz imal edilmedi😅
10 YorumlaSanki bulunca kıymet biliyorsunuz da. Kadınların öncelikleri bu değil
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılİmkansız xd
12 Yorumla- +1 yıl
neden ya
- +1 yıl
1 tane de olsa kullanir
İnternet & Teknoloji konusunda 458 cevap paylaştı. Zor… 😅
11 Yorumla- +1 yıl
maalesef
O kadar zor değil
01 Yorumla- +1 yıl
zor zor zor ve yok yok yok
+1 yılvar ama hiç bir tad alamazsın emin ol
032 Yorumla- +1 yıl
Hep çalışsın beni sımartsın yeterli
- +1 yıl
ya işte o olmuyor olmuyor
- +1 yıl
Sus sus🤣oluyor de
- +1 yıl
kanka olsa bile zor yani anladın mı
- +1 yıl
Ne yani kızları takipleyen karı kız bakan mı tat veriyor sosyal medyada
- +1 yıl
bir şeyi onaylamıyorum diye tam zıttını mı onaylıyormuş oluyorum ayrıca sen hayatı sosyal medyayla görüyormuşsun belli😄
- +1 yıl
Evet cunku hep orada aldatıldım
- +1 yıl
aldatılmak terkedilmekten daha kötü bir şeydir insanın özgüvenini düşürür baya bi
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun kötü insanlardan uzak olursun inşallah
- +1 yıl
anlatmak istediğin bir şey olursa dinlerim
- +1 yıl
Hep sosyal medya işte kızları sil diyorum yok görücü gelenler bile böyle yoruldum..
- +1 yıl
@Güvenmikaldı muhtemelen benim gibi küçük bir şehirde yaşıyorsun sana da hak veriyorum normal
- +1 yıl
Şehirle alakalı değil aslında
- +1 yıl
@Güvenmikaldı hep evdemisin
- +1 yıl
yaşadığın cidden kötü bir şey güven problemin çok fazladır karşına doğru biri bile çıksa güvenmeyip hak vermeyeceksin şans tanımayacak olacaksın belki
- +1 yıl
yakışıklı erkeklerin aldatma olasığı daha az mıdır sizce
- +1 yıl
Bencede su ana kadar hep tıpsızlerle cıktım ve cok aldatıldım
- +1 yıl
çirkin bir erkeği şımartmıştım aynen maymuna benziyordu sonra benim çirkin olduğumu söylemişti çok yakışıklı birsiyle çıktım bu sefer konuşmadığı kız kalmadı en iyisi tipi normal olan bir erkek
- +1 yıl
Hayır aksine dışarıdayım ne alaka
- +1 yıl
kime göre yakışıklı kime göre çirkin O da var şimdi😄
- +1 yıl
@Güvenmikaldı tesettürlü müsün? merak ettim sadece
- +1 yıl
Bence de evet tipsiz ler karşısındakini çok aşağılıyor aşağılık psikolojisinden
- +1 yıl
Aşırı cirkin bildiğin maymunlardı
- +1 yıl
yakışıklı birisi seçeneği çokken zaten diyor hani bu ya anladın mı o yüzden dışarı pek bakmıyor
- +1 yıl
e neden onlarla oldun ki
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Mallığımdan
- +1 yıl
bi soru sormuştum ama meraktan cevap gelir mi ona
- +1 yıl
Hangisi
- +1 yıl
tesettürlü müsün
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
tamamdır teşekkür ediyorum cevabın için
Öyle bir şey var mı ki
01 Yorumla- +1 yıl
Bilmem var heralde
+1 yılsosyal medya kullanmayan adam ot gibi yasıyordur
10 Yorumla
+1 yılBir kadının kulu olursanız köpeği yapar
00 Yorumlaben hiç kullanmıyorum
00 YorumlaZor maalesef...
00 Yorumla
+1 yılBence zor gibi ama mutalaka vardir
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 318 cevap paylaştı.
+1 yılBence zor illa bir kusuru vardır onunda
00 Yorumla
+1 yılVar ama maskülen değil o erkekler
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen kulkanıcan ama o kullanmayacak))))
01 Yorumla- +1 yıl
ben kapatırım sorun olmaz zaten canım sıkıldığında giriyorum
- İnternet & Teknoloji konusunda 861 cevap paylaştı.
+1 yılsenin yaşında denk gelmez. 10 senen var
02 Yorumla- +1 yıl
30 yaşında olsa sorun etmem
- +1 yıl
acele etme boş ver
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÖyle biri sıkıcıdır
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılçook var. Onlar başka klasmanda
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen varım. Tek sosyal medyam burası
00 Yorumla
+1 yılNapcaksın bulunca
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 501 cevap paylaştı. Zorrr be
00 Yorumla
+1 yılTabiki var ama arayıp bulmak gerek
00 Yorumla
+1 yılZor.
00 YorumlaCesareti varsa tabiki bulur
00 YorumlaVardır.
00 Yorumla
+1 yılBayanda tabiki
00 Yorumla
+1 yılZor değil hayır
00 YorumlaŞu devirde zor
00 YorumlaHayir yok
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer