Bir tanıdığım erkek var. Hicbir sosyal medya hesabi yok. Boyle sozluklerde, KS gibi platformlarda da takılan biri degil. Whatsapp var, bir de işleri icin gmail var bu kadar. Evinde tv bile yok. Zaten kendisi de diyor teknolojiyle icli dışlı olmak istemiyorum diye. Yani oturupta 2-3 saat boyunca sacma sapan programlar diziler izlemiyor.
Baskalari gibi 6-8 saatini telefonda gecirmiyor. Mesajlaşma olayini dahi pek sevmiyor arayan ya da sesli mesaj atan biri. Boyle bir erkege ideal erkek denir mi? Sosyal medya ve internetle cok icli dışlı olmayan erkek aldatmaya daha az yatkındır aklını karıştıran seyler, görüntüler yoktur cunku diyebilir miyiz?
Baskalari gibi 6-8 saatini telefonda gecirmiyor. Mesajlaşma olayini dahi pek sevmiyor arayan ya da sesli mesaj atan biri. Boyle bir erkege ideal erkek denir mi? Sosyal medya ve internetle cok icli dışlı olmayan erkek aldatmaya daha az yatkındır aklını karıştıran seyler, görüntüler yoktur cunku diyebilir miyiz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer