Sosyal medyayı çok kullananlar kendilerini normal hayattan kısmen soyutlamış insanlar mı oluyorlar?

Bir uzuklaşma bir kopma bir soyutlanma var mıdır? Japonlar buna hikikomori hastalığı diyormuş..
Sosyal medyayı çok kullananlar kendilerini normal hayattan kısmen soyutlamış insanlar mı oluyorlar?
Cevapla