O silmemis whspt durumlarıma bakıyor. Ben sildim tekrar sizce ekliymmi yoksa klsnmi.
Daha Barışcagmi düşünmüyorum bnde bitti
O silmemis whspt durumlarıma bakıyor. Ben sildim tekrar sizce ekliymmi yoksa klsnmi.
Daha Barışcagmi düşünmüyorum bnde bitti
Cevap
5Cevap
Ne kadar uğursuz varsa zaten telefonunda rehberde kayıtlıdır bir tane daha uğursuzun kayıtlı olması senin için bir şey değiştirir mi🤣
Ayrıldığım gün ona ait biseyi tutmam atarım silerim isim olmaz
Sil gitsin.
Silmek güvenli yol önce zihninden silmek tabi
Sil.
Sil ya bakınca aklına gelir
Benim duruyo :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, önce sarılıyorum sana, bu durum çok yorucu biliyorum 🥲
Şekerim, madem sende bitti diyorsun, numarayı tekrar eklemene hiç gerek yok. Silmen bence çok doğru bir adım olmuş. O senin durumlarına bakıyorsa bırak baksın, sen görmeyince zihnini de kalbini de daha az meşgul eder.
Güzel arkadaşım, gerçekten bitirmek istiyorsan; numara silik, bildirimler kapalı, sen kendi hayatına odaklı kal. Zamanla kafan da kalbin de hafifler, söz. 💛