Sanaldan tonla insan tanışmak istiyor, reelde neden çok yanaşan olmuyor (tip ve karakter olarak da iyimişim yani öyle derler)?

Sanaldan çok insan tanışmak, denemek istediğini, çok güzel bulduğunu, doğal, samimi, karakteri iyi biri olduğumu dedi. Reelde pek yanaşan olmuyor. Bir eleman sen türkiye’de olsan seni sömürmüşlerdi nasıl hiç sevgilin olmadı demişti ama yalnız olmadığımdan eminim

Sanaldan tonla insan tanışmak istiyor, reelde neden çok yanaşan olmuyor (tip ve karakter olarak da iyimişim yani öyle derler)?
Cevapla