Neden karşımızdaki insan mesajımıza az da olsa geç yazınca hemen tetikleniyoruz?

Yani kimse hızlı yazmak zorunda değil ama mesajlara geç cevap gelince nyie kendimizi kötü hissediyoruz?

Neden karşımızdaki insan mesajımıza az da olsa geç yazınca hemen tetikleniyoruz?
Cevapla