Böyle bir mesaj alsanız yazan kişi haklı olsa ne yaparsınız?

“Ben her zaman düzgün bir karakterin olduğuna inanmıştım. Kadın-erkek ilişkilerinde berbat olsan bile özünde iyi biri olduğunu düşünüyordum. “Mert biri”. Ama gördüm ki sadece sen değil ikiniz de, sizin durumunuzdaki insanlara benim yaptığım kadar bile iyilik yapmayacak insanlarmışsınız. Sizin durumunuzdaki insanları geçtim, size yardım edene bile karşılığını veremeyecek insanlarmışsınız. Bencil varlıklarmışsınız. Bunu asla beklemezdim ama bizzat yaşayarak öğrendim. Ben nasılsa düze çıkarım ama siz bu utançla ve kirli kalplerinizle bir ömür yaşayacaksınız. Bu saatten sonra “biz masumuz, hayat bize acımasız davrandı” ayaklarına da yatmayın. Başınıza gelen her şeyi hak ediyormuşsunuz. Ama bu burada kalmaz. Sen nasılsa bana yaşattığını yine ve yine yaşarsın. Benden bir daha asla medet umma. Çünkü ben senin kadar nankörünü hiçbir yerde görmedim. Bu kadar nankör olup da ortalarda adamım diye gezenini hele hiç görmedim. Ben gerçekten zor durumdaydım ve bu yaptığın büyük şerefsizlik.”

Böyle bir mesaj alsanız yazan kişi haklı olsa ne yaparsınız?
Cevapla