5 ay önce easycep den telefon almıştım 6 taksitle almıştım ürün bozuk çıktı geri iade vermiştim nereye şikayet edebilirim?

Kredi kartımdan 5 ay önce telefon almıştım
6 taksit yaptırmıştım 3 gün sonra iade ettim bozuk olduğu için

Ve onun parasını benden çeke çeke benim hesap eksiye düşmüş yani gelen bi iade yok nereye şikayet edebilirim

Arıyorum 2 haftadır parayı yatıracaklar
5 ay önce easycep den telefon almıştım 6 taksitle almıştım ürün bozuk çıktı geri iade vermiştim nereye şikayet edebilirim?
Cevapla