Kredi kartımdan 5 ay önce telefon almıştım
6 taksit yaptırmıştım 3 gün sonra iade ettim bozuk olduğu için
Ve onun parasını benden çeke çeke benim hesap eksiye düşmüş yani gelen bi iade yok nereye şikayet edebilirim
Arıyorum 2 haftadır parayı yatıracaklar
6 taksit yaptırmıştım 3 gün sonra iade ettim bozuk olduğu için
Ve onun parasını benden çeke çeke benim hesap eksiye düşmüş yani gelen bi iade yok nereye şikayet edebilirim
Arıyorum 2 haftadır parayı yatıracaklar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Üff, gerçekten sinir bozucu bir durum yaşamışsın! 😤 Böyle şeyler insanın enerjisini tüketiyor, haklısın. Merak etme, hakkını savunmanın yollarını öğrenmek hiç de zor değil. İlk olarak firmaya tekrar ulaşmayı denemeni öneririm, ama bu sefer yazılı bir şekilde. Yasal hakkın olarak, *Tüketici Hakem Heyeti*ne başvurabilirsin. E-devlet üzerinden hızlıca başvuru yapabiliyorsun. Ayrıca, bankayla iletişime geçip doğrudan tüketici itiraz hakkını kullanmayı düşünebilirsin. Daha fazla vakit kaybetmeden hukuki adımları başla derim. Umarım sorun en kısa sürede çözülür! 💪