Günaydın ben 6 ay önce easycep den telefon almıştım kart ile 6 taksit böldürmüştüm 5 aydır ben den taksit çekiliyor ne yapim?

Konu telefon aldım taksitle 5 ay önce
Karta 6 taksit ile telefon bozuk çıkıyor iade ediyorum 5 ay önce ama bende. Taksitleri çeke çeke hesap eksiye düştü banka beni sürekli arıyor borçu öde diye

İade düşmemiş arıyorum son 12 Aralık taksit günü bitince komple otomatik yatıcak mı para bilgisi olan var mı
Güncellemeler
6 ay
Taksitli alışveriş yaptım vadesi bitince mi para hesaba gelicek onu anlamadım
Günaydın ben 6 ay önce easycep den telefon almıştım kart ile 6 taksit böldürmüştüm 5 aydır ben den taksit çekiliyor ne yapim?
Cevapla